Počevši sa glavnim aktivnostima 1998. godine kao Ayaydın
Group, a kasnije 2012. godine kao
sa svojim glavnim brendom Tudors, ubrzo je postao važan
akter u maloprodaji, i
igrao prema vodstvu na tržištu košulja u Turskoj.
Posljednjih godina, nakon niza domaćih uspjeha, povećanje
međunarodnog interesa za brend i Tudorsova vizija da postane internacionalni
brend rezultirali su rastom brenda. U vrlo kratkom vremenskom roku, Tudors je
već postavio svoju zastavu
u 16 zemalja sa svojih 240 prodavnica i neprestano se
odvija sa ciljem da bude
najuspješniji svjetski brend košulja.
Tudors, koji je u kratkom vremenu od 2013. godine postigao veliki uspjeh u oblasti e-trgovine, nastavlja svoje međunarodne aktivnosti e-trgovine bez usporavanja.
Nudeći širok izbor muških košulja i dodataka, brend izlazi u susret svakom zahtjevu i prilagođava se svakom trenutku života. Tudors kombinuje bezvremensku eleganciju i udobnost sa pristupačnim cenama i visokim kvalitetom u svom dizajnu.
Cilj da budemo najuspješniji brend košulja na svijetu
nastavlja se nesmanjeno, ostajući vrlo pouzdan i inovativan sa širokim izborom
kolekcija.